суботу, 10 квітня 2010 р.

Глюкавки.

* * *
Хрущ_ненормальний


занудило від слова щі
і борщ мені не лізе в рота
та ще й хрущі гудуть сволота
як_боляче_гудуть хрущі!


горгона голову в кущі
горить аврора на негоду
ясон не вернеться з походу
як_боляче_гудуть хрущі


на ніц зійшли бажань прищі
а серце стисла моцна лапа
о де ти острів ескулапа
як_боляче_гудуть хрущі


! , . « » … № ; ( ? + :))

* * *
Тунгуський метеорит.
(новорічний варіант)


На землю, що серпанком оповита,
Летить, згоряючи, шматок метеорита.


Ішов тим лісом дід тунгус,
На лобі в нього гнус.
І щось наспівував під ніс -
Боюсь, що навіть блюз.


Таки долетів до землі уламок метеорита.
І разом з гнусом того тунгуса убито.


Пройшли віки - та згадують його
Його внуки.


* * *
І сіро, і сіро…
Гримить за ногою ланцюг.
Чотири стіни, і кільце на четвертій стіні.
І страшно, і страшно…
І вже не тому, що завершиться круг,
А страшно тому, що цей круг
Не вдалось розірвати мені.


* * *
Щось не склалося з Мойрами й датами.
Чи це бог Геліос за телят:
Запавучені чорними гратами
Міражі міріадів Плеяд.


Із ікони — любов з поволокою
Для царівен і просто для жаб-с.
Зник десь там колією глибокою
Тряс-потрясний не мій диліжанс.


Бачу тільки карниз позолочений
Для підвіски у вигляді ню.
Я ж-бо й сам в цьому світі позичений:
Парафраз, пара фраз, парвеню.


* * *
Я одинокий вовк,
Я здичавілий кінь,
Чи, може, я ніщо?
Як все оте збагнуть?
Росте собі полин.
У полі десь полин.
А, може, в тім і є
Ота найвища суть?


* * *
Початок кінця.
(Чорнобильський блюз).


Лисий потяг, лиса тьотя,
Облисілий ліс.
Хтось у носа пізню осінь,
Наче грип, заніс.


Я шкребуся в двері раю,
Почекай, таксі.
Там, у Раї, скрипка грає,
Відчепіться всі!


Доти, дзоти по болоту,
Мертві журавлі…
Ластівка з відкритим ротом
На рожевім склі.


Хоч і встану – не дістану,
Омертвів-бо лист.
А на ганку став із ранку
Молоденький лис!


Лисий потяг…


...Вже нема мене між нами,
І мені вже нас не жаль…


Він лежав вперед ногами,
Елегантний, як рояль.


* * *

Немає коментарів:

Дописати коментар